تاثير كلاس بندي بر پيشرفت تحصيلي دانش آموزان


 

تبلیغات

مقاله - دانلود مقاله

آخرین بروز رسانی

    دوشنبه, ۲ مرداد , ۱۳۹۶
تاثير كلاس بندي بر پيشرفت تحصيلي دانش آموزانReviewed by Admin on Nov 8Rating:

.

24,000 تومان – خرید

.

توجه نمایید این فایل با فرمت ورد می باشد و قابل ویرایش است.

.

فهرست مطالب

عنوان                                                                                           صفحه

–          مقدمه                                                                                          2

فصل اول :

–         مساله تحقيق                                                                              4

–         اهميت و ضرورت تحقيق                                                                         6

–         طرح تحقيق                                                                                 6

–           سوالات تحقيق                                                                          7  

–          فرضيه (هاي ) تحقيق                                                                   8 

–          تعريف عملياتي اصطلاحات تحقيق                                                 9

فصل دوم : 

 پيشينه تحقيق                                                                               10

تاريخچه تشكيل مدارس در ايران                                                          10

فصل سوم :

–          روش تحقيق                                                                            16

–          جامعه آماري                                                                            17

–          نمونه آماري                                                                             17

–          حجم نمونه و روش نمونه گيري                                                   17

–          ابزارهاي تحقيق                                                                        17

–          روش تجزيه و تحليل                                                                 17

 

فصل چهارم :

–         مقدمه                                                                                            34

–         جداول                                                                                                            

 

فصل پنجم :

–         تجزيه و تحليل خلاصه هاي  مطالب                                               40                 

–         آزمون بينه و سيمون                                                                     47  

–         محدوديت ها                                                                                 50

–         پيشنهادات                                                                                   51       

–         منابع                                                                                            52                                                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست نمودار

عنوان                                                                                       صفحه

–         نمودار 1-2                                                                                                      33

–         نمودار 4-1-2                                                                                                  33

–         نمودار 1-3                                                                                                      34

–         نمودار 4-1-3                                                                                                  34

–         نمودار 1-6                                                                                                       35

–         نمودار 4-1-6                                                                                                   35

–         نمودار 1-10                                                                                                     36

–         نمودار 4-1-10                                                                                                 36

–         نمودار 1-12                                                                                                     37

–         نمودار 4-1-12                                                                                                 37

–         نمودار 1-14                                                                                                     38

–         نمودار 4-1-14                                                                                                 38

–         جدول درصد و فراواني                                                                                       39

.

.

مقدمه :

بچه با حركات دست و پا كم كم مهارتها را ياد مي گيرد و با مشاهده رفتار و حركات اطرافيان , عادات و آداب آنها را جذب ميكند و با رد يا قبول دنيايي كه براي خود ساخته , آن را تجربه مي كند . پس بيشتر از طريق آزمايش تا خطا , شادي تا غم , تجربه تا تلقين و گفتگو تا هدايت , مسائل را فرا مي گيرد .

در نتيجه كودك بيشتر از طريق عشق ,از راه شكيبايي ,از طريق درك و فهم ,از راه احساس تعلق داشتن به ديگري ,از طريق عملي و از راه احساس موجوديت كردن ,مسائل را مي آموزد .با گذشت هر روز از زنمدگي ,طفل اندكي از آنچه از ديگران مي دانند ,مي انديشند و درك مي كنند ,را فرا مي گيرد .

اگر خوب دقت كنيم مي بينيم بچه ها از نظر استعدادها يي كه دارند با يكديگر متفاوتند .دو كودك را نمي توان پيدا كرد كه از همه لحاظ شبيه هم باشند .مثلاً اگر در كلاس درس سوالاتي از آنان شود هر كدام از اين دانش آموزان به وسيله هوش و استعداد هاي ذاتي كه دارند ,جوابهاي گوناگوني را خواهند داد.

.

.

.

.

24,000 تومان – خرید

.

مطالب پیشنهادی:
برچسب ها : برای ثبت نظر خود کلیک کنید ...

سیستم فروش فایل های دیجیتالی

براي قرار دادن بنر خود در اين مکان کليک کنيد
به راهنمایی نیاز دارید؟ کلیک کنید

اولین پایگاه اینترنتی اشتراک و فروش فایلهای دیجیتال ایران

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فایل تک است .
طراحی و پشتیبانی : دپارتمان طراحی فناوری اطلاعات دیـجـیـتـال ایـران
Copyright © 2012-2014 All Rights Reserved Digitaliran.ir